۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

مدل مدیریتی شهید سید حسن‌ نصرالله درس آموز است

مدل مدیریتی شهید سید حسن‌ نصرالله درس آموز است

زاهدان - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نگاه تمدنی به جهان اسلام و مدل مدیریتی ایشان در حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت برای ما مهم و درس آموز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن‌نصرالله که در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار شد به بیان چند ویژگی این شهید پرداخت و اظهار کرد: نگاه تمدنی به جهان اسلام و مدل مدیریتی ایشان در حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت برای ما مهم و درس آموز است.

وی افزود: برای دشمن استکباری مسلمان شیعه و اهل سنت فرقی نمی‌کند و به دنبال است تا تیشه به ریشه بزند و برای همین شهید سیدحسن‌نصرالله همواره تاکید داشت که تعاملات بین شیعه و اهل سنت باید تقویت شود تا کاری از دست دشمن بر نیاید.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ویژگی دوم شهید سید حسن نصرالله مدل مدیریت وی بود به گونه‌ای که دبیرکل حزب‌الله لبنان بودند و حزب‌الله یک مجموعه‌ای از شیعیان مجاهد و مبارز در لبنان هستند و در کشور لبنان گروه‌های مختلف از جهت قومیتی، مذهبی و دینی حضور دارند و حتی در میان شیعیان هم گروه‌های مختلف با افکار و نظرات مختلف حضور دارند اما مدل مدیریتی شهید سیدحسن‌نصرالله به عنوان دبیرکل حزب‌الله به گونه‌ای بود که توانست با همه اطراف تعامل داشته باشد و به تعبیری همه را به صف حمایت خود آورد و در برابر نقشه‌های استعماری و اسرائیل یک جبهه متحد را در لبنان شکل داد.

وی اظهار کرد: در جنگ ۳۳ روزه جبهه مقاومت با اسرائیل و در سالگرد پیروزی حزب‌الله ما از سوی جامعه المصطفی برای تبریک پیروزی حزب‌الله به کشور لبنان رفتیم که توفیق نشد خدمت شهید سیدحسن‌نصرالله برسیم اما با آقای سیدهاشم صفی‌الدین جلسه داشتیم و مطرح کردند که نقشه اسرائیل از حمله به جنوب لبنان این بود که حزب‌الله را تضعیف کند از این جهت که جنوب لبنان اکثراً شیعه هستند و آواره شوند و به شمال لبنان بروند و مسیحیان و اهل سنت از این افراد استقبال نکنند و درگیری داخلی ایجاد شود و موقعیت حزب‌الله تضعیف شود اما خواست خدا چیز دیگر و شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

آیت‌الله محامی گفت: دبیر کل حزب‌الله به شهادت رسید اما باز هم پیام ادامه مسیر مقاومت است و نمونه آن موشک باران اسرائیل و اظهار عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 6244925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha